راهنمای قدم به قدم Metro Last Light تمام فارسی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 2584
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سکوتِ بازی

 

 

چگونه با دشمنان سرسخت (Monester) ها بجنگید...

مبارزه با هیولاها می تواند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد اگر گلوله و Pack سلامتی نداشته باشید، تمام هیولاها برای آنکه صدمه ای به Artyom وارد کنند همواره به او نزدیک و نزدیک تر می شوند، همین عامل می توان بزرگ ترین نقطه ضعف آنها باشد اگر به خوبی از موقعیت های به دست آمده استفاده کنید. البته با بی دقتی هم می توان آنها را نابود کرد ولی برای آنکه کمترین میزان صدمه را ببینید و بیشترین صدمه را وارد کنید باید با دقت کامل حرکات آنها را پیش بینی کنید. هر یک از سلاح های گرم موجود در بازی برای خود ضعف و خوبی هایی دارند، یکی از بهترین سلاح های موجود در بازی شاتگان (Shotgun) است که بیشترین صدمه ممکن را وارد می کند. البته این سلاح بهترین کارکرد خود را از نزدیک دارد و کارای بالایی در مسافت های طولانی ندارد. برای آنکه از شاتگان که بهترین سلاح برای نابود کردن هیولاهاست از قابلیت بیشتری برخوردار باشد، باید این سلاح را Upgrade کنید و در صورت امکان این وسیله را از دو لول به چهار لول تبدیل کنید، با این کار دیگر موجودی در مقابل شما قد علم نخواهد کرد. البته می توان از سلاح های دیگر برای نابود کردن هیولاها استفاده کنید، در حقیقت  می توانید با سلاح های قدرتمندی که در جای جای بازی وجود دارند به جای شاتگان استفاده کنید، این سلاح های اغلب به صورت نصب شده بر روی واگن ها یا در سنگر ها قرار گرفته اند.  در دست نوشته ها و محیط هایی که امن هستند در پی سلاح های بیشتر باشید، سازندگان وسایل مختلفی برای شکار دشمنان در بازی گنجانده اند که تنها مانع موجود مابین شما و آنها  این است که باید به دنبال آنها باشید و محیط های باز را به خوبی جستوجو کنید.

 

در Metro Last Light هیولاهای مختلفی وجود دارند که هر کدام نقطه ضعف مخصوص به خود را دارند، به طور مثال یکی از این موجودات هیولاهای ماهی مانند هستند که بیشتر در مداب ها و مکان های مرطوب حضور دارند، گیمر برای اولین بار در راهVenice  با آنها رو به رو می شود. در Chapter 16 تحت نام Sundown با این موجودات بیشتر رو به رو خواهید شد. این موجودات را می توان با هر سلاحی نابود کرد ولی بازهم بهترین سلاح ممکن برای نابود کردن آنها استفاده از شاتگان از فاصله نزدیک است. البته می توان از کلاشنیکف هم برای نابودن کردن آنها استفاده کرد، ولی استفاده از کلاشنیکف مهمات زیادی مصرف می کند که این عامل در مراحل حساس بازی بسیار دردسر آفرین می شود. این موجودات از ویژگی مخصوص برخوردار هستند، آنهم زره مخصوص است که باعث می شود هنگام استفاده از آن هیچ وسیله ای توان صدمه زدن به آنها را نداشته باشد، پس زمانی که آنها از اینگونه آیتم ها استفاده می کنند اقدام به کشتنشان نکنید. تا زمانی به صورت مخفی و با احتیاط از کنار Shrimp ها عبور کنید آنها به Artyom حمله نخواهند کرد، مگر اینکه با هر عمل عمدی یا غیر عمدی توجه این موجودات را جلب کنید. البته وسیله ای دیگر برای مبارزه با آنها وجود دارد و آنهم دینامیت است که قدرت تخریب بالایی دارد. برای آنکه آهسته و با احتیاط این مرحله را پشت سر بگذارید بهترین کار این است که از چاقو های مورد استفاده Artyom برای نابود کردن چنین موجوداتی استفاده کنید.

 

نوع دیگری از Monster در بازی وجود دارد که آنها را تحت عنوان عنکبوت های غول پیکر می توان نامگذاری کرد. عنکبوت های غول پیکر یا همان Radspiders ها تنها در تونل های خیس و نم دار که تنها چند بخش از بازی در انجا روایت می شود حضور دارند. این موجودات در حالت عادی زیاد خطرناک نیستند، تنها نکته مثبت در مورد آنها در بخش نقد و بررسی بی قاعده بودن آنهاست، این بی قاعده بودن باعث می شود تا مبارزه و مقابله با آنها تا حدودی سخت و عصاب خرد کن باشد. بهترین دشمن این موجودات نور و روشناییست، اگر در محیطی تاریک قرار دارد و آنها شما را مورد هجوم قرار داده اند بهترین وسیله نورافکن یا همان دستگاه نور پخش کن است که در مواقع اضطراری مورد استفاده واقع می شود. بهترین زمان ضربه زدن یه این موجودات زمانیست که آنها تازه از تخم بیرون آمده اند یا اینکه منتظر باشید تا حمله خود را انجام دهند سپس اقدام به شلیک گلوله بکنید، زیرا در این صورت بهترین کارایی را خواهید داشت. در طول بازی اگر محیط بازی را برای به دست آوردن مهمات و ایتم های مختلف جستوجو کنید با گستره وسیعی از عنکبوت های غولپیکر رو به رو می شوید که از قدرت زیادی برخوردار هستند، بهترین کار ممکن در چنین محیطی فرار و خارج شدن از انجاست زیرا مهماتی که دارید برای مراحل مهم تر بیشتر کاربرد دارد تا مبارزه با عنکبوت ها.

 

یکی از آخرین هیولاهای بازی همان Demon ها یا موجودات پرنده ای هستند که در محیط های باز بیشتر به چشم دیده می شوند. برای مبارزه با این موجودات بهترین وسیله ممکن استفاده از سلاح های پر قدرت در کنار دقت بالاست که موفقیت را برای شما به ارمغان می آورد. به خاطر داشته باشید که آنها برای شکست دادن Artyom او را از زمین بلند کرده و به آسمان می برند و از حدود 10 متری بر روی زمین می اندازند برای اینکه بتوانید آنها را شکست دهید بهترین شیوع مبارزه این است که آنها را به سمت خودتان بکشید، هنگامی که می خواهند حمله کنند جایی پناه بگیرید، زمانی که بر روی زمین فرود آمدند به آنها حمله کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • چگونه بهترین باشیم...
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جایی برای هرچیز بخصوص بازی و آدرس howwiki.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.